ტრენინგის მესამე დღე
ტრენინგის მესამე დღე იყო ძალიან საინტერესო. განვიხილეთ მეორე მოდულის ორი თემა. სტანდარტის გათვალისწინება პროექტზე დაფუძნებულ და მოსწავლეებზე ორიენტირებულ სასწავლო გარემოში. განვიხილეთ მიმართულების მიმცემი კითხვების ფორმულირება, მასზე მიმაგრებული ფაილები,რაც ძალიან მოგვეწონა,რადგან თვალსაჩინოდ არის წარმოდგენილი კითხვები. სტანდარტისა და ამოცანების დაგეგმვა და აქედან გამომდინარე მიზნების დასახვა დაგვეხმარება პროექტის სწორად აგებაში.გავეცანით კოლეგების პირველ მონახაზებს და გავუზიარეთ ჩვენი შთაბეჭდილებები,მივეცით რჩევები. გავიაზრეთ,რამდენად მნიშვნელოვანია მიმართულების მიმცემი კითხვების სწორად ფორმულირება მიზნის მისაღწევად. გავეცანით ბლუმის ტაქსონიმიის განახლებულ ვერსიას. ავტვირთე ჩემს მიერ შექმნილი ბროშურა,იმედია,კარგი გამომივიდა.
ტრენინგის მესამე დღე იყო ძალიან საინტერესო. განვიხილეთ მეორე მოდულის ორი თემა. სტანდარტის გათვალისწინება პროექტზე დაფუძნებულ და მოსწავლეებზე ორიენტირებულ სასწავლო გარემოში. განვიხილეთ მიმართულების მიმცემი კითხვების ფორმულირება, მასზე მიმაგრებული ფაილები,რაც ძალიან მოგვეწონა,რადგან თვალსაჩინოდ არის წარმოდგენილი კითხვები. სტანდარტისა და ამოცანების დაგეგმვა და აქედან გამომდინარე მიზნების დასახვა დაგვეხმარება პროექტის სწორად აგებაში.გავეცანით კოლეგების პირველ მონახაზებს და გავუზიარეთ ჩვენი შთაბეჭდილებები,მივეცით რჩევები. გავიაზრეთ,რამდენად მნიშვნელოვანია მიმართულების მიმცემი კითხვების სწორად ფორმულირება მიზნის მისაღწევად. გავეცანით ბლუმის ტაქსონიმიის განახლებულ ვერსიას. ავტვირთე ჩემს მიერ შექმნილი ბროშურა,იმედია,კარგი გამომივიდა.
Комментариев нет:
Отправить комментарий